Honda w końcu potwierdziła krążące od dłuższego czasu spekulacje, że od sezonu 2018 będzie zaopatrywała w silnik także ekipę Saubera.
Podpisana umowa zakończy monopol jaki wymuszał McLaren i pozwoli Hondzie zbierać więcej danych, które powinny przełożyć się na lepszą niezawodność i osiągi japońskich silników."Dla zespołu Saubera to ogromny zaszczyt móc w nadchodzących sezonach współpracować z Hondą" mówiła Monisha Kaltenborn, szefowa Saubera. "Zmiana naszego podejścia nie jest widoczna tylko za sprawą nowych właścicieli, ale również nowego partnerstwa technologicznego z Hondą. Umowa ta stanowi milowy krok, na który oczekujemy z niecierpliwością i ogromną ekscytacją. Czekamy również na nowe szanse."
"Nie możemy doczekać się współpracy z Hondą, która zakłada pełną sukcesów przyszłość- zarówno ze strategicznego, jak i technologicznego punktu widzenia. Dziękujemy Hondzie za umożliwienie realizacji tej współpracy."
30.04.2017 10:13
0
Chyba im Honda będzie dopłacać do tych silników
30.04.2017 10:20
0
Dobry ruch Saubera. - Silniki pewnie za free lub prawie free, - Ich pozycja w stawce bez zmian, - Pozbycie się Wehrleina w zamian za juniora Hondy.
30.04.2017 10:32
0
"Nie możemy doczekać się współpracy z Hondą, która zakłada pełną sukcesów przyszłość- zarówno ze strategicznego, jak i technologicznego punktu widzenia." No to powodzenia xd
30.04.2017 10:58
0
Czyli układ stawki się nie zmieni.Przynajmniej nie tylko McLaren będzie miał wcześnie kary za wymianę silnika.
30.04.2017 11:20
0
To było do przewidzenia, teraz czekam na ciag dalszy, czyli info ze McL bedzie mial silniki od Renault. Taki zespol (i jego sponsorzy) nie moze sobie dluzej pozwolic na bycie posmiewiskiem :/
30.04.2017 11:24
0
silnik Renault to dobre rozwiązanie do czasu aż zespół fabryczny złapie formę potem zacznie się dziać to samo co u Mercedesa
30.04.2017 11:27
0
"Umowa ta stanowi milowy krok, na który oczekujemy" - milowy krok ale w tył...
30.04.2017 11:37
0
You cannot finish last if you don't finish ;)
30.04.2017 12:49
0
@2 ale teraz na silnikach Ferrari też Wehrlein jest dalej pod opieką Mercedesa i jeździ lepiej niż jakiś bogaty typek z Caterhama, już za Eriksona mogą wziąść Maldonado bo da więcej kasy a i jeździ lepiej ...
30.04.2017 13:04
0
@XandrasPL Maldonado to już nic nie sypnie, Wenezuela teraz to bankrut jest. Ciekawe czy Honda nie przymierza się do powrotu jako team fabryczny. Dla Saubera to byłby spory plus. Taka Honda-Sauber na wzór BMW-Sauber z przed lat. A McLaren to chyba jednak powinien spierniczać czym prędzej. Jeśli silniki tak czy siak mają się mniej więcej wyrównać, to równie dobrze mogą się już teraz zaopatrywać gdzieś indziej i przynajmniej dojeżdżać w punktach bo to żal patrzeć na team z taką historią. A z obecnej sytuacji można wywnioskować że przynajmniej 2 lata jeszcze będą mocno w tyle za Mercedesem, Ferrari i Renault, bo ci przecież też się rozwijają.
30.04.2017 13:08
0
Super!! A Honda od 3 lat zakłada pełną sukcesów przyszłość. Fajnie! Będą dwa teamy, które zakładają pełną sukcesów przyszłość. :-)
30.04.2017 13:21
0
@10 Ale jak Mcl zmieni dostawcę silników, to się wyda, że podwozie też jest do dupy :(
30.04.2017 17:38
0
W przypadku Saubera to żadna korzyść, bo i tak pozostaną na końcu stawki. Hondę po prostu przerosły nowoczesne jednostki. Niech tylko Mclaren zostawi te szroty i zmieni na inne jednostki. Żal dzisiaj było patrzeć na Alonso, który nawet nie wystartował. Uważam, że powinny być jakieś obostrzenia dla producentów jednostek. Jeśli nie są w stanie wyprodukować konkurencyjnej jednostki przez powiedzmy trzy lata, powinno się jego usunąć ze stawki. Czekam na nowe silniki, może dołączą inni niezależni producenci.
30.04.2017 17:42
0
Nie mogą się doczekać współpracy z Hondą. Masohiści czy jak ?
01.05.2017 12:03
0
Cytat z A. Kwaśniewskiego : Sabo nie idźcie tą drogą
01.05.2017 17:37
0
Dla Saubera to sukces bo pewnie parę milionów $ będą do przodu , a pozycja i tak się nie zmieni. Pytanie co zrobi Mcl, bo cytując Smolenia, tak źle a tak niedobrze. Zostać z Hondą nie mogą bo im Alonso ucieknie i nie mogą sobie dalej na wtopę pozwolić , ale co innego nie wezmą to są kilka lat w plecy i zaczynają od zera jako klient.
02.05.2017 13:48
0
Harakiri, czy jak? Nie mogę się doczekać jak cztery auta zgasną na okrążeniu formującym.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się